Beoordelingen van Sphinx Den Helder

Recente recensies van Sphinx Den Helder

5 sterren na 149 reviews

, 16-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was goed. Kwam alleen een ruim later dan de voorspelling. Helaas werd er geen contact opgenomen dat het later wegens omstandigheden. Verbeterpunt voor de toekomst. Toch gewoon 5 sterren.

, 15-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vaste klant, vaste bestelling, vandaag even langer gewacht dan normaal maar na bijna 1,5u was het eten er eindelijk... mn maag rommelde al aardig.. eten was zoals gewoonlijk prima! Warm, netjes verpakt, goed van temperatuur en een vriendelijke bezorger aan de deur.. helaas bleek mn bestelde portie grootte niet de grootte te zijn die ik had besteld maar nadat ik dit had aangegeven werd ik teruggebeld en kreeg ik nog een portie aangeboden als "goedmaker" 🤗🤗🤗.. super opgelost Sphinx! Niet alleen vanwege t lekkere eten maar ook vanwege de service al jaren trouwe klant.. top en ga zo door!

, 13-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling op de gevraagde tijd netjes geleverd en zoals gewoonlijk was het weer heerlijk.

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd weer heerlijk!

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd erg lekker! Voor het eerst via de eigensite besteld. Wat leuk dat punten systeem!

, 28-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was weer super lekker En fijn dat jullie even bellen om te melden dat de pizza iets later komt

, 28-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kipsaté was van prima kwaliteit.

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig verzorgd, op tijd en netjes afgeleverd en erg lekker weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit maal voor 2 personen Spare Ribs besteld én laten bezorgen op een andere locatie. Wederom kwaliteit en bezorging perfect! “Niet in de keuken staan te rellen... Lekker Sphinx bestellen!” ;-)

Reactie van Sphinx:haha! Leuke quote MK! Die gaan wij promoten! En bedankt voor de wederom leuke recensie en dank voor je vertrouwen! Smakelijke groeten, Sphinx

, 14-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

vriendelijk en lekker

Reactie van Sphinx:Bedankt Johan! Tot Snel!

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

snel bezorgd en lekker eten

Reactie van Sphinx:Bedankt Johan, tot de volgende keer =)

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Ruud, mocht er iets ontbreken of je ontevreden zijn, laat het ons dan even weten! desnoods telefonisch =)

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had shoarma pizza. Maar vond het te nat. Was niet lekker op te eten zonder veel te knoeien. Hou het wel bij de lekkere schotels :-)

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker zoals altijd

, 06-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke spareribs

, 03-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb 1 3/4 uur moeten wachten op mijn bestelling.

Reactie van Sphinx:Beste Ruud, onze excuses! Gisteren was het onwijs druk. Wij zullen contact met je opnemen en een persoonlijke kortingscode toesturen. Deze ontvang je per sms. Groet sphinx

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zo heerlijke donerschotel. Verse salade erbij. Ik mis wel mijn bakje mayo bij de patat. Zaten nu sausbakjes bij mag best 1 mayo zijn voor de rest was t heerlijk.

Reactie van Sphinx:Beste Menno, bedankt voor de leuke recensie! Wij serveren niet standaard mayo, helaas. Bij de schotels en broodjes. Je kunt de mayo wel vinden bij extra’s en andere even een opmerking voor ons plaatsen ( in het opmerkingenveld) welke sauzen je wenst! Mocht je vragen hebben , bel ons dan even 0223-615677. Groet sphinx

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Saus wat dun bij de spare ribs niet wat ik gewend ben van jullie. Verder was het prima eten.

Reactie van Sphinx:Excuses Glen! Wij zullen het meenemen en hieraan werken! Fijn dat het goed gesmaakt heeft en hopelijk tot snel!

, 28-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Thnx Sphinx, voor het elke keer weer geweldige eten! Jullie ook bedankt voor de support! Haha. Tot de volgende keer! Jullie trouwe klant 🤣

Reactie van Sphinx:Jaaaaa trouwe klant Patrick! Wij zien elkaar snel ???? fijn weekend!

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Aukje! Tot snel!

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en erg smakelijk!

Reactie van Sphinx:Bedankt René!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Femke! Tot snel!

, 17-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorgen liet lang op zich wachten, kalkoen was erg droog maar de shoarma was lekker.

Reactie van Sphinx:Onze excuses de Jong! Wij weten dat je vaak bestelt en ook tevreden bent. Zou jij dit in de opmerkingen kunnen plaatsen bij jou volgende bestelling? Zodat de collega’s hierop kunnen letten? Wij zien je graag snel weer!

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg lekker en het was ook super snel bezorgd

Reactie van Sphinx:Bedankt Melanie! Hopelijk tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Aukje!

, 29-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde langer dan verwacht, desondanks was het eten weer heerlijk.

Reactie van Sphinx:???? fijn om te horen!

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sprakeloos..... ? Lekker gegete!!! Alles op, bezorging in 30min, zoals altijd perfect!!

Reactie van Sphinx:Bedankt voor dit leuke bericht Patrick! Tot snel!

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Snel bevestiging gekregen van online bestelling. Veel tijden om uit te kiezen bij zelf af halen, dit was onze keuze. Optijd klaar, eigenlijk niet hoeven te wachten.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor deze leuke recensie Daniël! Tot snel

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

het was goed bereid. Het eten was goed warm . de wachttijd ongeveer een half uurtje niets mis mee .

Reactie van Sphinx:Bedankt! Tot snel!

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De allerlekkerste spareribbs!

Reactie van Sphinx:Dat horen wij graag Janet! Tot snel!

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top zo als altijd

Reactie van Sphinx:Bedankt Visser!! Tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit Spare Ribs! Snelle bezorging!

Reactie van Sphinx:Bedankt MK =)

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling iets eerder gekregen dan de de verwachte tijd was. Dat op zondag vind ik.top. eten is goed

Reactie van Sphinx:Graag gedaan Sebastiaan, hopelijk tot snel weer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rommelig en niet heel warm Kwaliteit we ok

Reactie van Sphinx:Sorry Carins, onze excuses. Mogen wij je een exclusieve kortingscode aanbieden?

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

alles super!!

Reactie van Sphinx:Bedankt Nathalie, fijn om te horen! Tot snel!

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keurig op tijd bezorgd, lekker warm, dus weer heerlijk gegeten.

Reactie van Sphinx:Bedankt de Jong =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

super, snel, warm en kwalitatief en kwantitatief goed

Reactie van Sphinx:Bedankt Carina =) hopelijk tot snel!

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goede kwaliteit vlees, patat is prima, en de salade is ook beter dan de gemiddelde tent.

Reactie van Sphinx:Yes WB! Bedankt voor deze positieve feedback! Tot snel! =)

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles top

Reactie van Sphinx:Bedankt! Tot snel =)

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en ook warm. Duurde wel erg lang voordat het eten bezorgd was 2.00 uur

Reactie van Sphinx:Bedankt Ruud! Onze excuses voor het lange wachten! Wij zijn blij dat je tevreden bent en hopelijk tot snel! =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en bezorging is top!

Reactie van Sphinx:Bedankt MK! Tot snel =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is super lekker. Altijd op tijd. Alleen vandaag een keer niet. Maar we kregen er wat voor terug. Top.

Reactie van Sphinx:Bedankt Jolanda =) tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk, als je iets besteld dat er dan netjes en snel Kwaliteit bezorgd word.

Reactie van Sphinx:Bedankt TJ de Jong =) tot snel!

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten zoals altijd heerlijk. Ondanks bezorging in Julianadorp is het eten goed van temperatuur. Top tent en bestel hier zeker vaker.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de vriendelijke recensie! Hopelijk tot snel!

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Aukje =) tot snel!

, 05-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

top...snelle bezorging goede service maar belangrijkste...ALTIJD LEKKER

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de leuke recensie! Hopelijk tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kipsate was van goede kwaliteit! Was goed warm! Top!

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de leuke recensie MK! Tot snel

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mixed grill was heerlijk, goed gekruid en sappig. Voortreffelijk. Vriendelijke bezorging en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Sphinx:Bedankt TJ de Jong! Hier zijn wij natuurlijk reuze blij mee! Hopelijk tot snel!

, 26-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit en bezorg snelheid! Top service!

Reactie van Sphinx:???? bedankt MK!

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer lekker

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de bestelling en de positieve recensie Geo! Tot de volgende keer, groet team Sphinx

, 23-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De patat had wel iets krokanter mogen wezen

Reactie van Sphinx:Bedankt Aukje, wij pakken dit op en zullen hieraan werken! Tot de volgende keer =)

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en Bezorg tempo was weer uitstekend!

Reactie van Sphinx:Bedankt! En tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren een grote spare ribs mexi bestelt wij hebben heerlijk gegeten.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de recensie =) Tot de volgende keer! Groet Sphinx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk eten en het is warm als het eten wordt gebracht.

Reactie van Sphinx:Bedankt Sieta =) tot de volgende keer!

, 15-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Als trouwe klant gister weer besteld... bestelling duurde iets langer als een uur maar hey ; het eten maakte het goed... Porties lekker ruim en warm, shoarma super vers en spareribs traditioneel lekker! Precies waarvoor ik bij Sphinx bestel! Leuke persoonlijke groet bij mn bestelling! is dat een goed of slecht teken ;) Sphinx bedankt weer!!!

Reactie van Sphinx:Jaaaaaa Patrick! Voor zo’n trouwe klant als jij doen wij dat natuurlijk graag! Tot de volgende keer! =)

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren heel goed van smaak en niet vet. Alles werd ook heerlijk warm aan geleverd, perfect gewoon een echt aanrader.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de positieve reactie! Wij zijn blij met jullie als klant! =) als jullie tevreden zijn, zijn wij dat ook! Tot de volgende keer!

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en bezorging was top!

Reactie van Sphinx:Goed om te horen ???? tot snel!

, 02-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sneller dan aangegeven 4 pizza calzone ontvangen, binnen een half uur. Als extraatje nog 4 knoflooksaus gekregen. Super service, dank jullie wel!!!

Reactie van Sphinx:Dennis wat een leuke recensie =) bedankt en tot de volgende keer

, 01-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker ?

Reactie van Sphinx:Bedankt Alen =) tot snel!

, 30-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Aukje, dat jullie als vaste klant zo tevreden zijn! Tot snel =)

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

was lekker en goed warm ga zo door

Reactie van Sphinx:Bedankt Chantal =) tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en bezorging was weer prima!

Reactie van Sphinx:Bedankt =) tot snel!!

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten!

Reactie van Sphinx:Fijn om te horen Deborah =) wij zien je snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zoals gewoonlijk erg lekker, porties lekker ruim en gevarieerd eten!

Reactie van Sphinx:Patrick, wij zijn blij dat wij bij je mogen bezorgen =) en je altijd wat laat horen! Tot snel!

, 15-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We werden netjes gebeld dat het eten 10 a 15 minuten later bezorgd zou worden. Het eten was heerlijk en nog goed warm na aankomst. Top!

Reactie van Sphinx:Bedankt voor je begrip Roy! Wij zijn blij dat wij bij jullie in het dorp mogen bezorgen =) tot snel!

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en bezorgingstijd prima in orde.

Reactie van Sphinx:=)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde een uur voor het eten er was. Maar dan hadden we ook wat! Goed op temperatuur. Netjes verpakt. Het was ruim voldoende ook. De spareribs en falafel waren erg lekker!

Reactie van Sphinx:Bedankt voor je begrip Maria! Tot snel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit en bezorging!

Reactie van Sphinx:Dat horen wij graag van onze vaste klanten =) tot snel!

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie kwaliteit en vriendelijk personeel.

Reactie van Sphinx:Bedankt Sebastiaan, dat horen wij graag =) tot snel! Groet Sphinx

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Opmerkingen worden niet gelezen bij de bestelling en uitgevoerd met betrekking tot extra sauzen. Deze misten we bij het Br Kalkoen, was wel omgevraagd en stond wel op het afleverbonnetje !!!!

Reactie van Sphinx:Once excuses Anton, de bestelling is geplaatst op de drukste tijd van het jaar. Wij hopen je wel snel weer te zien!

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was heerlijk! Bezorging kwam 40 minunten later dan geplande tijd. Eten was nog wel warm.

Reactie van Sphinx:Bas bedankt voor de vriendelijke recensie! Wij zien je graag snel weer =)

, 31-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

gewoon goed

Reactie van Sphinx:Bedankt Frank! Nog even over de punten; deze staan op de e-mail van de laatste bestelling. Een goed 2019 voor jullie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en weer lekker gegeten.

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk van smaak en lekker warm

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd ,goed warm ,en was weer erg lekker ,

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd ribbetjes met lekker veel vlees, goede marinade, ruim voldoende saus en bijgerechten! Bezorgd op de gewenste tijd!

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk van smaak

, 22-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Een spare ribe gegeten deze was erg lekker de patat was goed gebakken!

Reactie van Sphinx:Bedankt Lizzy =) tot de volgende keer! Groet team Sphinx

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima kwaliteit producten. Spare Ribs Mexicaans waren van goede kwaliteit, frites waren goed knapperig en een salade werd erbij geserveerd die prima in orde was. Bezorging was snel! Perfect in orde!

Reactie van Sphinx:Beste MK bedankt voor de positieve reactie! Wij gaan er vanuit dat er iets niet goed is gegaan met de beoordeling ;) haha tot de volgende keer! Groet Sphinx

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel snel snel warm lekker?

Reactie van Sphinx:Bedankt Neelys!!!! =) tot de volgende keer

, 17-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Willem tot de volgende keer =)

, 12-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik hoef niet veel te zeggen ik bestel hier omdat ze de beste zijn het eten smaakt altijd lekker is altijd warm soms moet ik het ff laten afkoelen zelfs

Reactie van Sphinx:Bedankt Neelys! =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker eten en super vers

Reactie van Sphinx:Hier zijn wij heel blij mee! Tot de volgende keer, groet Team Sphinx

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer lekket gegeten

Reactie van Sphinx:Sander wij bezorgen en leveren altijd met veel plezier bij je! Tot de volgende keer, groet team Sphinx

, 23-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was snel geleverd en van zeer goede kwaliteit. Top.

Reactie van Sphinx:Bedankt Rinus! tot de volgende keer, groet Sphinx

, 11-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie kwaliteit van de speribs warm bezorg patat ook warm bezorgd en snel geleverd was lekker.

Reactie van Sphinx:Graag gedaan Neelys, bedankt voor de leuke en positieve reacties altijd! Tot de volgende keer! Groet team Sphinx

, 30-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Sieta! Tot de volgende keer, groet team Sphinx

, 27-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Juul! Tot de volgende keer, groet Nour =)

, 01-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde bijna anderhalf uur voor het gebracht werd. Eten was wat lauw en de schotel bevatte meer patat dan shoarma terwijl patat het bijgerecht is?????

Reactie van Sphinx:Hans, het spijt ons heel erg dat het eten niet naar wens was. Het is al een tijd geleden dat je besteld heb. Hopelijk bestel je in de toekomst nog eens en kunnen wij de bestelling met erg zorg bereiden en doen wij er wat extra’s bij. Hopelijk tot de volgende keer, groet Sphinx

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer lekker zoals vanouds! Thnx Team Sphinx!

Reactie van Sphinx:Goed om te horen Patrick! Al mist de Sphinx je wel, hopelijk zien wij je bestellingen snel weer voorbij komen! =)

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het lijkt erop dat degenen die het klaarmaken verschillen met de hoeveelheid shoarma bij de plates en broodjes. De ene keer zit bij een middel broodje shaorma het bakje voor de helft gevuld en bij de ander circa driekwart

Reactie van Sphinx:Aukje bedankt voor de feedback! Wij gaan hiermee aan de slag en hopelijk tot snel =) groet Sphinx

, 24-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Bedankt Raymond! Tot de volgende keer, groet team Sphinx

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had de shoarma schotel speciaal. De shoarma was heel licht, de uien en paprika waren echt rauw. Het zag eruit en smaakte of het net uit de magnetron kwam. Meestal ligt het ook nog in de jus van het bakken, maar dit keer was het droog. Dit is de eerste keer dat ik dit heb gehad, want ik vind Spinx de beste in Den Helder. Ik hoop ook dat dit de laatste keer is.

Reactie van Sphinx:Natasja hier zijn wij niet blij mee! Hopelijk kunnen wij het binnenkort goed maken. Neem voorafgaand aan jouw bestelling telefonisch contact op, groet sphinx

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer vlotte bezorging binnen het half uur?

Reactie van Sphinx:Wij willen u natuurlijk niet laten wachten =) hoplelijk gaat het de volgende keer weer zo vlot! Tot snel, groet Sphinx

, 12-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke shoarma

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de leuke recensie! Tot snel, groet Sphinx

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super eten. Vriendelijke bezorger.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de leuke recensie! Wij zullen ook de volgende keer weer ons best doen! Tot snel, groet Sphinx

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heb vaker besteld, maar is nog nooit optijd bezorgd.

Reactie van Sphinx:Wij vinden dit zeer vervelend! Het kan zijn dat er over de gewenste tijd heen wordt gelezen, wij doen bij u extra ons best! Hopelijk tot snel en dan op tijd =)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super

Reactie van Sphinx:Bedankt Sander!

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel al jaren bij de Sphinx omdat de smaak zo goed is/was. Helaas na bestelling van gister denk ik dat ik maar s wat anders moet proberen, zijn r andere eigenaars? Smaak was niet zoals ik gewend ben :( viel dat ff tegen... spareribs voorgekookt in ketjap.. en de kebab smaakte ook anders dan normaal.... kwaliteit was nix mis mee maar zo jammer dat smaak niet meer is zoals 'vroeger' . Bezorging na bijna 1,5u - eten was wel warm...

Reactie van Sphinx:Beste Patrick, wij vinden dit zeer vervelend om te horen! Wij hebben vaak positieve reacties van je mogen ontvangen en willen je graag een kortingscode aanbieden. De klacht zal worden doorgegeven en jouw bestelling zal met extra zorg worden bereid. Hopelijk sta je hier open voor, graag tot ziens!

, 25-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is prima. Bezorgen duurt erg lang. Transactie kosten?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel hier bijna elk weekend wanneer ik in Den Helder ben, en het eten word altijd optijd geleverd en smaakt uitstekend!

, 23-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit van eten was zeer goed, ook zeer goed ingepakt zodat het eten goed warm blijft. Ook de bezorging was top Kleine tip: vind de sausbakjes erg klein, had twee kleine knoflooksaus bakjes wat best snel op was, smaak van de knoflooksaus was perfect. Misschien wat grote sausbakjes of anders 4x kleine sausbakjes meegeven i.p.v 2 :) Maar zeker voor herhaling vatbaar en ook een aanrader.

Reactie van Sphinx:Matthijs, wat een leuke recensie! Wij hopen snel weer van je te horen! Plaats de opmerkingen ook zeker in het opmerkingenveld dan besteden wij er extra aandacht aan! Mbt eventuele sauzen etc =) Tot snel, groet sphinx

, 02-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Miste alleen me mayo

Reactie van Sphinx:Dag Elianne, hartelijk dank voor je beoordeling dat waarderen wij! Wij hebben de bestelling nogmaals bekeken en er was geen extra mayonaise besteld. Volgende keer kun je deze selecteren onder ''extra's'' en dan zullen wij deze ook bezorgen :-)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het zou fijn zijn als de dressing van de salade los zou zitten, dit is gaan lekken in de tas en met het uitpakken zat alles onder dressing. Iets minder plastic om de folie bakjes, uitpakken werd echt een kliederboel. Het eten was wel heerlijk.

Reactie van Sphinx:Bedankt voor jullie feedback, dat waarderen wij enorm. Wat vervelend dat de dressing van de salade is gaan lekken. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij begrijpen dat een kliederboel niet fijn is. Wij hebben inderdaad gemerkt dat de nieuwe salade bakjes moeilijk sluiten en gaan hiervoor een oplossing bedenken. Omdat sommigen gerechten erg dunne marinade saus bevatten, maken wij de aluminium bakjes altijd extra dicht met folie. Zo blijven de gerechten ook warmer tijdens het bezorgen :-)!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Had aangegeven dat ik kip shaorma wou en rundergehakt en dat niet gekregen dus dat vindt ik wel slecht omdat ik geen varken eet .

Reactie van Sphinx:Wat vervelend dat de bestelling niet geleverd is zoals u dit heeft gewenst. Wij hebben de bestelling nagekeken en er is inderdaad geen kipshoarma geleverd zoals in in het opmerkingenveld heeft aangegeven. De gehakt die u gekregen heeft was echter wel rundvlees, wij werken namelijk enkel met rundergehakt. Indien u in het gevolg een bestelling plaatst, waarbij de samenstelling gewijzigd wordt, willen wij als tip meegeven om na het plaatsen van de bestelling even een telefoontje naar ons te plegen. Dan weten wij precies welk gerecht u niet wilt en wat u daarvoor in plaats wilt. Hopelijk voldoet de volgende bestelling weer helemaal aan uw wensen.

, 21-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het vlees was heerlijk, de patat had wel wat krokanter gemogen

Reactie van Sphinx:Bedankt voor de feedback! Wij zullen in het vervolg er voor zorgen dat de patat in de kapsalon krokanter blijft.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd op tijd, lekker, goeie porties en netjes bezorgd. Beste spareribs van Den Helder!

Reactie van Sphinx:Patrick, wat een super leuk bericht en bedankt voor de titel ''Beste spareribs van Den Helder'' haha!

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Top! Hartelijk dank!!

, 11-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Over het algemeen tevreden over Sphinx bestel er geregeld. Alleen als je bestelling bezorgd wordt en je besteld altijd dezelfde Spare Ribs en ipv Mexicaans zit er een vage honingsaus over is dat wel een domper, zonde! Eerste keer dat ik niet tevreden ben over mijn geplaatste bestelling.

, 07-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Sphinx:Een tevreden Aukje = een tevreden Sphinx, hartelijk dank :-)!

, 02-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De website werkt prettig en de bestelliing was er ook vrij vlot.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten en vaak snel bezorgd! We bestellen al jaren daar en nog steeds favoriet!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, heerlijk gekruid en mals vlees

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het duurde ruim een uur voordat wij het eten in huis hadden dit is erg lang.

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk zoals gewoon

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Best Ribs van Den Helder!! Optijd bezorgd, eten warm, kwaliteit geweldig. Blij dat jullie in t dorp bezorgen!!

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten was er erg snel dat was wel fijn. We hebben weer heerlijk gegeten met ze drieeën.

, 27-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste spareribs van den helder!

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eet besteld duurde een uur en mijn zoon had een broodje hamburger 2happen en hij moest al stoppen met eten want de hamburger was zo pittig voor hem veelste pittig zat vet veel peper in ofzo niet te eten helaas de kapsalon was wel te eten maar of we het weer zouden bestellen weet ik nog niet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer goed verzogt en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor de lekkerste spareribs moet je bij Sphinx zijn!! Snelle bezorging, netjes verpakt en lekker warm afgeleverd, heerlijk eten en vriendelijk personeel wat wil je nog meer? ik zeg 5 sterren!!

, 19-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten, weer bedankt en tot de volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd, goed verpakt, warm, lekker en ruim voldoende.

Reactie van Sphinx:Ha, leuke recensie Ron! Jij krijgt van ons daarvoor 5 sterren *****

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed en warm

Reactie van Sphinx:Fijn om te horen! Tot de volgende keer :-D

, 11-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi optijd bezorgd en op goede themperatuur en het heeft goed gesmaakt TOP?

Reactie van Sphinx:Bedankt voor het gebruik maken van onze website :-D Wij zijn blij dat je tevreden was met onze service! Tot de volgende keer.

, 10-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had lamsshoarma groot besteld maar kreeg shoarma hawaii, eerst verbaasd maar toch opgegeten en het was heerlijk...

Reactie van Sphinx:Annemiek, bedankt voor je leuke feedbakck. Wij dachten dat jullie met dit sombere weer buiten, wel iets tropisch konden gebruiken ;-) De schotel Hawai! (Geintje) Dit kwam doordat er in het systeem foute codes stonden, waardoor wij een bon kregen met 4 grote schotels Hawai in plaats van 4 grote schotels lamsshoarma. Wij zijn erg blij dat het vooralsnog gesmaakt heeft en jullie lekker gegeten hebben. Vanmiddag zullen wij telefonisch contact met je opnemen.

, 06-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altyd perfect

Reactie van Sphinx:Daar streven wij altijd naar Stephan. Leuk om te horen! :-D

, 03-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima service eten was warm en kreeg zelfs nog een telefoontje of ze het eten eerder mochten brengen. We kregen er ook nog een bakje rijst bij. En het betalen met I deal bevalt ook prima .

Reactie van Sphinx:Wat leuk Sieta, dat je de bestelling via de nieuwe website hebt geplaatst en dit goed beviel :-) Wij waarderen je feedback!

, 03-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren weer sparibs bij jullie besteld, het was weer ergoed lekker!! Super tof van het extraatje erbij ??

Reactie van Sphinx:Top om te horen dat je de spareribs lekker vond Shallowy ????!